Lucia


Min söndag har än så länge varit jäävligt tråkig. Jag har hjälpt mamma med alla jobbiga juldekorationer (som vi bara "måååste ha eftersom det är glögg på lördag") och efter det har jag skrivit 42 julkort. Fyrtiotvå! Kort och kuvert. Det tog två och en halv timme. Min mun smakar skit nu efter alla kuvert jag har slickat. Säkert 50% av det där äckliga kladdet på kuverten ligger i min mage nu. Bara jag inte blir sjuk! Men det tror jag väl ändå inte. Annars skulle de väl ha varningstext på kladdet.

Denna vecka har jag i alla fall samlat ihop 730 kronor och om ni vill veta vad jag ska ha dem till så...

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej :D När börjar det på lördag? Jag har inbjudan här nånstans, men jag orkar inte leta, haha. Gör du nåt på torsdag? XD inte för att skrämma upp dig, men jag kom att tänka på ett avsnitt av Seinfeld där en tjej dör efter att hon slickat igen en massa kuvert, för klistret var giftigt, hihi. Men det händer nog inte dig. Hoppas jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback