Så blev jag expert på att vänta själv


Jag är verkligen duktig. Jag skulle göra marinad till kycklingen idag och tyckte allt gick väldans bra till jag kom på att jag hade tagit vinäger istället för soya! Jag hade alltså hällt salladsdressing på kycklingen. Jag hällde på lite soya sen dock och som tur var smakade de som vanligt sen.

Största delen av dagen har gått åt till att plugga matte. Matte A. Vi börjar en timme och en kvart tidigare på ondsag på grund av det provet! Som tur är blir jag "kompenserad" på fredag när jag ska till Danderyds Sjukhus vid tio. Egentligen ska vi gå och se på luciatåget vid kvart över åtta men jag tog ledigt från det...

Oroa er inte, han ser alltid så där rädd ut. Det är inte jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback