She told me her name was Billie Jean

 

 

 

Idag gjorde Frida mig lite glad när hon sa att hon hade börjat läsa min blogg! Så jag lovade att skriva en hälsning, vilket jag gör nu, välkommen Frida! Det kan ju vara lite trevligt om folk får reda på att jag inte bara är som jag är i skolan, haha, ensam. Nej minsann, och det blev jag påmind om idag när jag lyssnade på Viva La Vida från LeftRightLeftRightLeft på iPoden. Jag var däär och jag var världens lyckligaste människa med dig.

 

Så nu får ni överleva lite fler videos och the fact att jag kommer säga att jag stod vid staketet once again. Jag saknar den kvällen som fan men jag är ändå glad att den har varit, annars hade jag ju inte upplevt den än!

 


Kommentarer
Postat av: fiesta cola

<3

2009-12-04 @ 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback