Viva La Vida





Jag har valt ut fyrtio (det var mest en slump att det blev just fyrtio) bilder från Spanienresan i februari och klippt ut de finaste delarna ur dem. Så jag tänkte lägga ut dem lite då och då. Alla samtidigt blir ju kanske lite jobbigt! Här är i alla fall de två första, Annika och en skylt på ett hus.

Idag har jag varit och bowlat med Emil, Flays och Ellinore! Det var superkul som vanligt. Och, som vanligt, var jag extremt dålig i början och kickade ass i slutet. Tre strikes! Fast en blev en spärr eftersom jag missade helt på första slaget. Jag är verkligen (inte) bra. Det var lite roligt när vi skulle hem för när vi kollade busstabellen gick bussen om fyra minuter. Vi gick mot busstationen i kanske en minut när det kommer en buss körandes. Ingen ser om det är vår eller inte, men till slut springer Flays och jag. Det är vår! Jag springer ut på vägen (med inga bilar på), halkar nästan och kommer nästan ikapp bussen innan den kör iväg! Jävla bussragata! Vi missade Roslagsbanan också. Flays mamma kom och hämtade oss och körde hem mig.


Kommentarer
Postat av: Flays

BUSSRAGATA!!!!!!!

2009-12-28 @ 15:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback