You're protected from trouble and pain





Draw another picture of the life you could have had.

Så idag var det julavslutning! Först lussebullar och saft i F119 där vi skulle skriva julrim och gissa. Efter det någon uppvisning i aulan med sång och teater. Jag blev chockad över hur extremt bra kören var! Slog Fribergas med hästlängder, plus att de var många, många fler. Efter det var det helgalen dans i gympasalen där idrottslärarna inledde med lite MJ-dans. Jag höll på att garva ihjäl mig åt Roffe... haha! Sedan var det vår tur och vi körde alla danser vi lärt oss, jag har ingen aning om vilka jag dansade med men kul var det i alla fall! Sedan såg jag ännu en kille med Muse-tröja när vi dansade. Synd att jag tappade bort honom i kaoset bara... Men jag ska leta upp honom i skolkatalogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback