Dag fem i San Juan, Mutxamel.

Halloj! Om ni undrar varfor jag la till "Mutxamel" ar det for att Deborah rattade mig och sa att vi faktiskt befann oss i Mutxamel! Haha, det ar lite som att... man skulle saga Danderyd istallet for Enebyberg. Enebyberg ar ju en del av Danderyd och Mutxamel ar en del av San Juan. :)
   Ja, nu fick ni det klart for er, haha. Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva har med tanke pa att jag verkligen inte orkar forklara in i detalj vad vi har gjort har idag. Men vi har i alla fall akt till Alicante och gjort en del skojiga grejer, och sa fick vi shoppa lite ocksa. Idag har jag tagit miljontals med bilder och jag har lanat ut kameran till massa folk med, sa det kommer bli manga bilder upplagda har och pa facebook sen. Alla fragar om jag kan lagga upp bilderna pa facebook sen... hehe. Men det ar klart jag gor det. :D Nar jag kommer hem... eftersom det tar en evighet att ladda upp bilder pa facebook! I alla fall om man ska ladda upp manga, som jag da ska.
   Jag hoppas ni alla har det super hemma i Sverige. Jag saknar er alla enormt, aven om det ar valdigt skont att vara har nere i varmen. :) Men jag saknar mitt rum och min dator... och mina djur och min familj och mina broder och vanner och... listan kan goras lang!


Kommentarer
Postat av: gösta bergman

hej hej =D hoppas att du har de bra!

Du hade nog rätt med låttexten hade ingen anning vad den hette så jag skrev bara något xD! hahaha. Hemma så snöar de just nu, de är kallt och halt höll på att halka framför en lärarde inte så roligt! igår hade jag utvecklingssamtal, de måste vara de jobbigaste som gus har skapat! Tur att de var sista gången. Snart är de Sportloov! =) PS: KOM HEM SNART!

2009-02-11 @ 08:21:19
Postat av: carro

haha vad coolt men det är ju en mkt passande text :D neej teresiiia vi lever inte buhu :( jag vill ha hem er (spec dig såklart^^) och få bort C3!

Postat av: Gösta Bergman

Lucia? xD det är väl lite sent? =)

2009-02-13 @ 10:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback