Dag tva i San Juan, Mutxamel.

Hej allihopa! Just nu sitter jag hemma hos Deborah i San Juan och... ja, skriver har. Det ar ingen intressant inne pa msn, vilket kanske inte ar sa konstigt med tanke pa tiden, haha. Jag sitter i deras kallare och lyssnar pa musik pa youtube i ett par headphones, med mick, om man nu skulle vilja anvanda den, haha.
   Det har tangentbordet suger verkligen! Varannan bokstav, och jag menar verkligen varannan, funkar inte. Sa jag maste trycka jattehart och backa varenda gang jag missat en bokstav. Ja, i alla fall, an sa lange har det gatt valdigt bra. Visst, jag har pratat mycket engelska, men en hel del spanska ocksa. Jag tror i alla fall att jag kommer kunna mer nar jag kommer hem an vad jag kunde innan. Jag kanske inte kommer kunna mer, men jag kommer i alla fall veta battre hur man sager saker, bygger meningar och sa. Och hur man kommer pa saker snabbt. :D

Idag har jag varit inne i Alicante med Deborah, sa klart, och Annika, Rebecka och Helena och deras spanjorer. Vi gick och shoppade lite men det enda jag kom hem med var en T-shirt fran en affar som hette Blanco. Men jag ar valdigt nojd i alla fall, den var valdigt fin! Jag hittade en hel del andra fina grejer ocksa men det var pa affarer som finns har i Sverige ocksa.
   Snart ska vi ata middag och det ar Deborahs mamma som ska gora hembakad pizza! Det kommer bli gott tror jag, jag som inte har atit nagot pa jattelange! Nu ska jag fortsatta prata lite med Joakim & Emelie, vi har bada webkameror! Haha, det ar skoj. :D


Kommentarer
Postat av: gösta bergman

det verkar som att du har trevligt =D. Här är de 1 plusgrad och de regnar snö! inte så trevligt xD hahaha. Jag kunde inte hålla mig så jag knöt klart min matta idag. Den blev lite misslyckad mot kanterna men de gör att den blir UNIK! =)

2009-02-08 @ 13:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback