Give me your strength.

Förut när jag var hos Mimmi fick jag låna två skivor av henne, så nu när jag har städat i mitt rum idag (jag har rensat ut alla tre lådor under min säng vilket tog ungefär tre timmar!) har jag lyssnat på Gavin DeGraw's skiva Chariot om och om igen. Och nu när jag sitter och lyssnar på den på datorn kan jag alla låtar! Inte alla texter så klart men hur de går... och jag som inte ens hade hört dem innan, haha. Förutom I Don't Want To Be då, eftersom den är One Tree Hill's soundtrack.
   Just nu sitter jag här i mitt rum och tränar på franska verb samt oroar mig över historiaredovisningen. Jag har hur många papper som helst och jag har knappt börjat träna på den... Efter middagen får jag ta tag i den och verkligen få den att sitta! Jag måste få mvg på det här nu!
   Nu ska jag gå in lite på H&M's hemsida och se om jag kan beställa något, det är ju 10% för alla medlemmar. :D Och nej, jag köper inte bara för att det är rabatt! Jag ska faktiskt köpa saker som jag behöver, inget slöseri här inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback