How can I decide what's right, when you're clouding up my mind?

Det är inte sant! Jag har lyssnat på den här låten för mycket nu... och den är fortfarande bra. Synd bara att man inte kan sjunga med, den är lite för ljus. Fast Hayley Williams sjunger väldigt fint (jag kollade upp namnet på Wikipedia, haha, det är inget jag kan). Och hon är bara tjugo år gammal!
   Sjuttiofyra gånger har jag lyssnat på den än så länge... på två dagar.

How can I decide what's right, when you're clouding up my mind?
I can't win your losing fight, all the time.
Nor could I ever own what's mine, when you're always taking sides.
But you won't take away my pride, no not this time.
Not this time.
My thoughts you can't decode.


Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

jag kände att de inte hette hamstrar xD vanilj låter jättefint! Jodå din mat smakar bra =D =D vi kanske kan ses fler dagar xDmen ska vi bestäma Fredag så länge? =) Jag skrev på franska för att jag gav min adress till Paul! xD

2009-02-23 @ 20:13:36
Postat av: Gösta Bergman

Hahaha, det gör inget de är såå trevligt att få kommentarer ska se med mina föräldrar var de tänker! =)

2009-02-24 @ 09:39:24
Postat av: Mimmi

Ooh, är det Paramore? Älskar dem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback