I feel my heart implode.

Ännu en dag på sportlovet är snart slut, men idag har jag i alla fall gjort lite nyttigt. Även om det innefattar att jag gick upp halv två och fortfarande inte ens har tittat på matte- böckerna, kemiböckerna eller franskaböckerna. Det jag pysslade med var att bygga ihop de fyra röda lådorna från IKEA (det var lite pilligt med alla skruvar, muttrar och hål faktiskt!) och sedan stoppa in lite saker jag aldrig använder men inte kan slänga där. När jag är klar kan jag visa hur det ser ut i min lilla garderob man kan gå in i här i mitt rum. Eller okej... gå in och gå in, man kan krypa omkring där inne om man nu skulle känna sig sugen på det!
   Så det går sakta men säkert framåt när det gäller att göra i ordning här i mitt rum. När pappa kommer hem idag, vilket borde vara ungefär exakt nu med tanke på att hon är precis sex (i alla fall när jag sitter och skriver det här), ska han också hjälpa mig att få min TV att funka igen! Nu har han äntligen dragit en sladd hit in så att jag kan använda min Canal Digital-box igen. Det har jag saknat!



Ikväll kommer i alla fall Mr Gösta hit! Eller farbrorn som vi kallar honom också, eller Elin, Isabel och jag. Haha, hoppas Gösta kände till det, annars har jag avslöjat en hemlighet! Vi ska kika på Så Ska Det Låta. Det var Gösta som sa att han ville det och då blev jag också hemskt sugen på det! Det var absolut för länge sedan jag kollade på det. Let's Dance kollar man ju alltid på... lite tråkigt i längden.
   Sedan hoppas jag att det blir en match i Alfapet också, hihi. Gösta tror att jag är så bra bara för att jag har det hemma, det är inte sant! Det är... ja, en medfödd talang kanske? Eller så tycker jag bara att det är så hemskt kul att jag har blivit bra på det på något underligt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback