I think I like you, but you like this whole room.

Måndagen är avklarad! Men inte känns det så mycket bättre för det... imorgon har vi nationella prov i svenska. Jag svimmar... jag är så hemskt nervös! Det jag är allra sämst på är läsförståelse. Det kommer massa frågor som "på vilket sätt passar denna bild ihop med texten?", "förklara vad författaren menar med blabla" eller "tolka meningen med denna text (läs mellan raderna)". Ja, nu hittade jag ju bara på någonting men det är verkligen förfärligt! Och temat på årets prov är Nattliv! Jag kan inte tänka mig något värre... förra årets var ju "Vad väjer du?" och året innan var det "Lysande idéer", tror jag, och de känns ju lite bättre.
   Något som gör mig glad är att t-shirten och väskan jag beställde från muse.mu i torsdags redan har kommit! Det kom en lapp idag om att jag kunde hämta ut dem så pappa och jag åkte och gjorde det och nu har jag dem! Det första mamma sa när hon såg t-shirten var "den ser lite liten ut va?"! Visst, jag skulle säkert kunna ha den i L med men jag tycker inte den var liten heller. Jag köpte M... ja, whatever. Väskan var i alla fall helt underbar! Jag är inte säker på att det får plats A4 i den men man kan i alla fall använda den som skolväska. Bilden är inte fin men... det fick bli en sån bild. Tagen i spegeln, haha.
   Något som inte gör mig glad är att jag inte fick ha min historiaredovisning idag! Jag ska ha näst först imorgon... önska mig lycka till.




Kommentarer
Postat av: Carro

väskan är superfin <3 och jag har uppdaterat bloggen igen till din ära tessi ;)

Postat av: Gösta Bergman

lycka till!

2009-02-03 @ 08:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback