I'd cut your name in my heart.

Jag vet inte varför det inte blev någon uppdatering idag. Jag gick faktiskt upp ganska tidigt, runt ett. Åh, hur patetiskt låter inte det? Jag gick faktiskt upp ganska tidigt, runt ett. I'm becoming someone I don't want to be! Jag måste sluta med att gå upp så otroligt sent och börja gå upp på dagarna! Jag har säkert förlorat två dagar av det här lovet sammanlagt bara på grund av att jag sovit bort timmarna... så gick det.
    Det enda jag gjort idag är... städat ur två hurtsar från mitt förra rum och lagt ut det jag vill spara på golvet i detta rummet och slängt en del. Sedan ringde jag Joakim för att be honom köpa lite förvaringslådor från IKEA och fyra sängben till min säng. De skulle nämligen dit i alla fall. Och sedan slutade det med att vi pratade i telefon i en timme om mer saker än jag pratat om på hela veckan. Att vi vill spela in musik tillsammans, låtar med Coldplay han håller på och ta ut på piano, massor av saker. För er som inte orkar bry er vad vi pratade om räcker det med att ni läser: Jag är så jävla stolt över min bror.
   Jag kommer stänga in mig och gråta ihjäl mig när han flyttar till Paris i ett år i augusti.
   Seriöst.
   Han är den enda personen i min familj som förstår mig. Vi gillar samma saker. Jag vill vara som honom. Jag vill bli som honom. Jag ser upp till honom. En av de bästa saker som finns i livet är att stå bredvid Joakim vid flygeln, titta på när han spelar de mest underbara melodierna och se hur hans händer bara flyger fram över tangenterna. Jag blir gråtfärdig och önskar jag kunde stå där förevigt. Han kommer bli stor. Jag vet det. Matthew Bellamy släng dig i väggen! Eller helst inte... ni är nog inte från samma generation.
   Men Joakim kommer slå alla andra i ansiktet med sin talang. Det förtjänar han.


Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

Men Teresia jag tror inte att du vill bli en man xD

2009-02-27 @ 11:08:52
Postat av: Emelie

fan aså tänk om jag kunde vara lika stolt över min bror, fast det är jag faktiskt. men inte lika stolt som du är över din, jag vill också kunna se upp till min bror, men han är ingen bra förebild som jag önskade att han var :/ han är mest bara taskig mot mej i allmänhet också, jag orkar inte se upp till såna. + att han förstår mej minst i familjen, egentligen så gör ingen i familjen det, förstår mej alltså.

jag bara log under hela ditt inlägg tills det kom till att Matt skulle slänga sej i väggen :| ja, du skrev "eller inte", men ändå! xD hallå, Matt är så jävla bra på piano, han med! ok nu vet jag ju inte hur bra din bror är, men det var inte snällt att skriva så xD ha det bra, kram emelie<3

2009-02-27 @ 16:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback