"I'm too short to be sexy"?

Ännu mer uppdatering! Jag sa ju att Matthew pratade i radion och att jag filmade, här är det han sa! Jag vet att det bara är fyrtionio sekunder men det var i alla fall Matthew Bellamy och jag hörde det precis när han sa det (någon sekund efter kanske) i mina högtalare på datorn! Tidigare hade han pratat mer men då var det inte så bra ljud... då sa han det som han sa i videon under. Alltså, man fick höra det på radion samtidigt, och sedan kom videon ut på YouTube efter det. Haha, ja så klart.
   Här är videon. Jag visste inte riktigt vad jag skulle filma så jag filmade rutan med radion. Jag hoppas ljudet är tillräckligt bra, annars kan jag skriva ner vad han sa. Enjoy.




Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

ja vi kan vara hos mig men mina föräldrar kommer vara hemma och vi har får tillfället inte så mycket kök kvar xD vi håller på att bygga om! Ja du måste se filmen den är jättebra och hon är sååå vackert jag älskar Kate eller vad hon heter eller så älskar jag hennes hår de är en så fin hårfärg xD

2009-02-26 @ 08:10:50
Postat av: carro

HAHA klickade vidare på en annan video där man får se hur de pratar också och när Dom snackade i slutet så såg man verkligen hur Matt försökte kontrollera sig själv för att inte avbryta Dom, sådär som han brukar göra vet du? xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback