Elfte januari.

Haha, det är helt sjukt! På mindre än en dag har fem personer ringt om byrån! Eller.. vi har ju två stycken egentligen, och båda ska säljas, men det säger vi inte till dem som köper dem, haha. Så nu har vi fått 800 kr extra. :) Eller vi och vi... mamma och pappa har.
   Idag har jag inte gjort någonting... gick upp sent som vanligt, hehe, runt ett. Nu har jag i alla fall rättat min dikt till svenskan och ska snart mejla den till mig själv för att sedan gå ner till pappas dator och skriva ut. Jag har ju ingen skrivare här uppe... men pappa tog med sig en skrivare från Tranmosse (ett företag de ägde förut men som gick i konkurs xD) som är trådlös! Vi ska prova om den funkar lite senare. Och sen så måste jag skriva ut bilder till mitt engelskaarbete med, det finns ju ingen färgskrivare i skolan.
   Och ikväll kommer Joakim & Emelie! De ska ta med sig skivorna de köpte till mig och så ska vi kolla på bilder från deras resa. :) De har varit i London från i måndags till i fredags.
   Och... ja, jag är ensam hemma, varken mamma eller pappa är hemma, de är i Uppsala på Tranmosse, typ städar där tror jag... Men det är bra! För då kan jag spela hög musik och gå runt i hela huset och fortfarande höra. xD Imorgon är det måndag och Gösta och jag ska fortsätta på våra trasmattor, jag har saknat syslöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback