Ett helt nytt år!

Här sitter jag och kom precis hem från Josse och allihop som var där ikväll. :) Gösta, Rebecka och jag gick därifrån vid två men sedan fick vi vänta på bussen ett tag och sedan byta buss vid Danderyds sjukhus. När jag gick av bussen här hemma var det några fulla killar i tjugoårsåldern som började prata med mig xD Jag kunde inte stå emot att reta dem lite, haha, så jag frågade dem hur gamla de trodde jag var och de gissade runt 18... sedan sa jag att jag var för ung och blabla och sen gick jag hem och vad träffar man på då?
   Haha, massor med fulla kompisar till Basti som inte ens är helt påklädda och håller på och pratar om helt skumma saker med mig! Haha, ganska kul faktiskt. Sedan satte jag mig här, men ingen var inne på msn... och jag tror jag ska gå upp på mitt rum och se One Tree Hill snart innan jag... går och lägger mig, för första gången på detta år; 2009.

Kvällen var i alla fall jätterolig! Det var hemma hos Josse med Josse, Krosse, Tom, Ellinore, Hanno, Gösta, Klara, Rebecka och jag. Josse, Hanno och Gösta hade gjort en jättegod middag och allt och det var jättegott! :D Sedan så spelade vi massor med Guitar Hero World Tour och jag satt vid trummorna hela tiden typ, haha, de var så roliga! Sedan pratade vi en massa och kollade på fyrverkerier och vi tog massa bilder, jag orkade inte ta med min kamera, men Krosse hade sin systemkamera med sig! Åh, jag tror jag vill ha en systemkamera i födelsedagspresent. :) Fast jag är inte helt säker än.
   Hoppas alla hade en rolig kväll för nu ska jag gå upp och avsluta min framför TVn med... någonting gott att äta hoppas jag för jag är urhungrig igen!


Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

synd att jag missade festen hemma hos dig xD xD

2009-01-01 @ 14:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback