Gravity release me.

Nu har jag suttit här vid datan i nästan två timmar och försökt fixa med bloggdesignen, haha. Men jag tror det har blivit ganska bra, om ni nu kan se det? Det kanske blir som förra gången när alla kunde se det förutom jag, men det hoppas jag inte på.
   Idag ska jag i alla fall till IKEA med Joakim & Emelie, vi bestämde precis det. De ska hämta upp mig vid Tekniska Högskolan och sedan är det Emelie som kör bilen. Jag har aldrig åkt med henne än så det ska bli kul, hihi. Joakim skulle ringa när jag behövde åka så... vi får väl se när han ringer.
   Har inte så mycket annat att säga just nu... jag glömde säga i förrgår att jag träffade Ebba & Sofia på bussen! Haha, blev du nöjd nu Sofia? ^^ Det var skoj. :) De hade köpt fina saker och massor med god GLASS. Mums. Nä, nu ska jag gå och kolla när bussar och tunnelbanor går, vi ses imorgon! De flesta av er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt nöjd :) designen är jättefin fast lite mycket åt höger eller vad man ska säga xD

2009-01-18 @ 16:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback