I can hear it coming like a serenade of sound

Förlåt att det inte blev någon uppdatering igår men det var en fullspäckad dag, precis som varje födelsedag! Men den var fullspäckad på ett bra sätt, och vi gjorde mycket skojiga saker som jag kommer minnas länge. I skolan var alla hur snälla som helst och jag tror aldrig någonsin jag har fått så många kramar på en och samma dag. Tack ni underbara människor!
   Sedan på eftermiddagen och kvällen bar det av hem till Joakim & Emelie på Lidingö där det lagades middag, sjöngs SingStar, fotades och mycket annat. Efter det gick vi ner till bowlinghallen och spelade i en och en halv timme. Jag var inte så bra men det var jätteskoj och jag fick tre strikes! Nu låter jag bilderna berätta resten, det var premiär för min systemkamera Canon EOS 1000D! Jag har inte riktigt lärt mig kameran än så förvänta er inte världsklass, plus att Joakim snodde kameran en hel del, haha.






















Kommentarer
Postat av: Carro

jag vill meeeed ha kameraaaaa :( moahahah jag kan sno den på fredag! (6)

2009-01-21 @ 23:27:29
Postat av: Gösta Bergman

haha de är fler som vill ha en sån kamera!

2009-01-22 @ 07:01:42
Postat av: Sara

grattis tessan!<3

2009-01-24 @ 22:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback