I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath.

Jag rotade precis genom pappas garderob lite, i jakt på något coolt att ha på mig imorgon. Vanligtvis brukar jag inte bestämma innan vad jag ska ha på mig dagen efter men... med tanke på hur lite tid jag hade på mig imorse tänkte jag att det kunde vara smart att bestämma innan ifall jag skulle råka göra samma sak imorgon.
   Och gissa vad jag hittade då? En supercool flanellskjorta som pappa köpte på 80-talet! Den är i massa roliga färger (brunt, orange, turkost med mera) och den är verkligen... jag. Jag älskar den! Jag är verkligen inne på den här farfarstilen. Hängslen, flanellskjortor och sånt. Så fint!

Nu måste jag gå ner till TV-rummet och stänga av One Tree Hill! Jag tittade på det förut men pausade efter första avsnittet ifall jag skulle hinna se ett avsnitt till. Jag funderar fortfarande på att se ett till, med tanke på att de bara är fyrtio minuter långa. Mitt andra alternativ är att gå och läsa i Låt den rätte komma in, som jag inte har läst på mer än en vecka! Katastrof! Den är ju så bra.
   Vi får se hur det blir... hur som helst ska jag i alla fall inte sova på åtminstone en timme till. Vi ses imorgon i skolan, annars får ni ha det bra ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback