Någon som vill ha en byrå...?

Idag vaknade jag lite sent, hehe, men aja. Jag har inte gjort något särskilt idag förutom att lägga ut två (bara en har kommit ut än så länge) annonser på blocket. Gå gärna in och kolla om ni vill ha! Haha. Byrå från IKEA. Vi försöker bli av med lite grejer vi inte behöver längre... och man kan ju alltid hoppas få en liten slant för det också. :)
   Mamma och pappa spelar i gristävlingen idag, det är en tävling på tennishallen här borta och ja... som en stor turnering och massor med folk är med i olika åldrar. Dock mest gamlingar, haha! Sedan ikväll är det någon fest eller så tror jag. Har faktiskt inte frågat mamma och pappa hur det går för dem... det får jag väl göra när de kommer tillbaka, båda är och spelar nu.
   Snart ska jag gå och lägga alla Joakims saker han har lämnat i detta rum i en kasse och så ska jag försöka börja slänga lite saker i mitt rum... Ikväll ska jag i alla fall träffa Mimmi, Gaby, Madde & Cajsa! Vi ska äta på pizzerian på Nora Torg och sedan fortsätta hem till Madde. :D Kommer nog bli skoj! Synd att Malin inte kunde komma bara... men jag har i alla fall med hennes present, haha. Vi hörs imorgon eller lite senare, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback