Now my feet won't touch the ground.

Min sista dag som fjortonåring håller på att ta slut! Och den har varit ganska... tröttsam. Jag pallrade mig inte upp ur sängen förrän åtta imorse och för att hinna till skolan måste jag gå till busen kvart över! Sen kändes det ju verkligen sådär som en jättebra start på dagen när bussen var full och då inte stannade och jag fick stå kvar på busshållsplatsen i tio minuter till tillsammans med en drös andra arga personer. Men sedan var dagen ganska kul, förutom att jag var hungrig helatiden! Jag hade inte ätit någon frukost, men ändå efter lunchen var jag trött. Tur då att vi fick ost och baguetter på franskan + att jag hade med mig en banan.



Jag vet inte riktigt varför jag la ut den här bilden men jag bara funderade och kom på att det här är nog den bilden som jag mest är nöjd med under hela detta gångna året. Alltså, som jag har tagit själv då. Jag tog den i somras med min digitalkamera och jag tycker den är fin! Blomman kommer från en av våra blomlådor i Frillesås, om någon undrar.
   I nästa inlägg hade jag tänkt lägga in lite minnesvärda bilder under året så då får ni se lite flera.
   Ikväll kommer Joakim & Emelie och... imorgon fyller jag FEMTON. Byxmyndig, får åka moppe och får officiellt se på Twilight.


Kommentarer
Postat av: Anonym

15 ÅR!!!!!!!!!!!!! jag höll på at skriva 51 men de är lite tid kvar innan du är så gammal. Jag är inte säker om jag vill vara din vän när du är så gammal xD xD xD xD xD xD xD.

2009-01-19 @ 19:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback