The pieces don't fit anymore.

Övertexten har egentligen inte så mycket med texten att göra, bara så ni vet. Det är en fin låt bara. :) Jag brukar inte lyssna så mycket på James Morrison, men han har några bra låtar, bland annat The Pieces Don't Fit Anymore. Och han är väldigt lik Chris Martin! Haha. Sångaren i Coldplay, alltså.
   Ja, i alla fall. Idag var det första gången vi hade hemkunskap... och vi har redan fått en gigantisk uppgift som ska göras. Jag och Lillknorr satt bredvid varandra så det blev vi två som jobbade ihop, vilket är bra! Vi ska skriva och berätta om kinesisk mat. På hem- kunskapen har vi ju alltid två grupper, så alla inte ska vara där samtidigt helatiden, och jag och Lillknorr var de enda tjejerna i vår grupp! Vi två och tio killar... i den andra gruppen var det bara massa tjejer och en kille istället. Torgny är ju verkligen så bäst...
   Nu lägger jag in två bilder från igår. Jag tog inte så många så det blir två stycken bara.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback