Twilight med Flis! :D

Då har man precis kommit tillbaka från bio med Flisan då. :) Från början var det tänkt att vi skulle se Låt den rätte komma in, men vi hade bara reserverat och när vi satt på tunnelbanan påväg in mot stan så kom vi på att vi ville se på Twilight istället, haha! Jag hade sett den två gånger innan men det var ju så länge sen... så vi be- stämde oss för att se den igen. :D Flisan hade sett den en gång innan.
   Vi kommer fram till Sergel och klockan är runt halv sex. Biljetterna vi hade reser- verat gick ut tjugo i, fast de skulle vi ju inte ha i alla fall. När vi kommer in ser vi att det går en Twilight vid sex och att det bara är tolv platser kvar! Kön var rätt lång med... så vi ställde oss i var sin kö för att ta den snabbaste. :) Min kö var snabbast och när vi kommer fram säger han i kassan att det inte finns några platser bredvid varann. Smart som jag är (xD Det här börjar bli en liten berättelse, haha!) såg jag att det fanns två lediga platser gansa nära varann, ungefär mitt i. Så vi köpte dem och hoppades på att de som satt.. ja, "emellan oss" inte skulle märka om vi snodde en av deras platser. Och det gjorde de inte! WOHO!
   Oj, hehe, nu hoppade jag fram lite... i alla fall, vi gick till Nilsons med för Flisan skulle hämta ut några stövlar. Sedan köpte vi popcorn och satte oss. :D Efter åt vi på Pizza Hut och snålade massor. Vi delade på en pizza för en person och drack vanligt vatten båda två, plus att vi snyltade på grönsaksbuffén till efterrätt. Servitrisen tyckte säkert vi var jättesnåla.. haha, vi satt där i mer än en timme också. Sen på T-Centralen träffade vi Josse. :D

Jag är inte bra på att vara kortfattad... Jag hade tänkt ta en bild på eftertexten med när "Supermassive Black Hole" kom upp med (vi kollade på hela eftertexten) men jag hann inte hitta kameran. Haha, jag vet, jag hade tio minuter på mig men, min väska är som ett träsk! Så det blir ingen bild idag... men... ha det bra i alal fall! :D


Kommentarer
Postat av: Carro

haha twilight kan man aldrig se för många gånger... i alla fall inte EDWARD

2009-01-05 @ 23:22:41
Postat av: Flisan

YEEEAH :D

Postat av: gösta bergman

jag vill se låt den rätta komma in =D =D

2009-01-06 @ 12:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback