I wish you were here.

Idag är det snö ute igen... eller snarare slask och is. Det går verkligen inte att gå till skolan utan att halka till minst ett tiotal gånger! Och vägen som går från Mörby till skolan är så guppig med, nerförsbackar, uppförsbackar, som gjort för att man ska halka och slå sig! Som tur var klarade jag mig, men man måste gå riktigt långsamt.
   När jag kom hem satte jag mig direkt vid TVn med den sista biten av min födelsedags- tårta, Prinsesstårta som varenda år i mitt liv. Så klart kollade jag på One Tree Hill, det känns som det var länge sen sen sist! Jag hann se slutet igår, inget i tisdags och inget i måndags heller... Sedan somnade jag till och vaknade under Las Vegas, och vad ser man då? Jo, Jamie! Nathan och Haleys son! Haha, jag har ingen aning varför han var skådespelare där med... fast söt är han i alla fall. :)









I'm still in love with who I wish you were,
I wish you were here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback