And time's a loaded gun.

Mitt år som fjortonåring... har varit bra, dåligt, jättebra & jättedåligt. Vad det än har varit har det i alla fall varit det första och sista året i mitt liv då jag varit fjorton år! I alla fall, här kommer det;



365 dagar sedan (eftersom förra året faktiskt var ett skottår).



Visst är jag sååå fin i min brors gamla skidhjälm? Den bjuder jag på. :)



Klassresa till Östergötland i maj. Vad långt hår jag hade! Från vänster: Jag, Gösta, Diana, Elin & Malin.



Teresia: Waaaah!
Pontus: Vad fan håller hon på med?



22 juli 2005 - 17 maj 2008.
Jag älskar dig förevigt och kommer aldrig, aldrig, aldrig glömma dig. Du är min sötaste och underbaraste Boris föralltid. Jag älskar dig. </3



Konfirmationsläger 16 juni - 5 juli 2008.
Sätra Brunn!



Jag gillar min min, haha! Detta är från Kreta 7 - 14 augusti. Den åttonde dog min morfar. :'(
Jag kan inte fatta att jag var sådär brun! Det är brunt för att vara jag.



Jag älskar dig, morfar.



Coldplay i Globen 17 september. Första gången jag gråtit på en konsert, men mer kommer det bli.



Last Shadow Puppets 15 oktober, kvällen jag träffade dig. :)



16 november, några dagar innan jag såg Twilight, filmen med stort F.



En heeelt vanlig glögg, haha.



Nyår 2008/2009 hemma hos Josse! Alla som var där är med på bilden + Ellinore som står bakom kameran.

Det där var kanske inte så jättemånga bilder men lite var det i alla fall. Jag orkar inte ladda upp fler bilder, haha. Och för de som inte har märkt det är alla bilderna i kronologisk ordning! Nu ska jag göra något annat och vänta på att Joakim & Emelie ska komma! Ha det bra och vi ses imorgon.


Kommentarer
Postat av: NILAM

Well, jag tycker ändå att 15 Oktober var bäst ;)

2009-01-19 @ 21:38:18
Postat av: Gösta Bergman

haha, vilket år! xD gillar glöggen! xD

2009-01-20 @ 07:50:06
Postat av: Gösta Bergman

JAG Älskaaar också den 15!!!!

2009-01-20 @ 12:11:56
Postat av: Mimmi

GRATTIS TESSAN!

Jag skickade ett sms tidigare idag, men jag vet inte om du fick det... hmm... och agorafob som jag är så ringer jag inte :O not my cup of tea.

Så jag kommenterar på din blogg, ett trevligt och opersonligt sätt :) um... just det, du måste ju få en present! vad vill du ha? och vi måste göra något snart! okej? :S whoa, lång kommentar, men det förtjänar man väl på sin födelsedag.

okej, nu har jag läxa att göra, så...

puss och kram! älskar dig,

mimmi :)

2009-01-20 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback