Whatever.

Det var meningen att jag skulle gå upp nio men jag hörde inte väckarklockan (mobilen) eller så lyckades jag stänga av den i sömnen! Haha, jag har ingen aning, men den väckte mig inte i alla fall! Jag lyckades i alla fall komma upp vid elva. Och nu sitter jag här och har verkligen ingenting att göra... skolarbete orkar jag inte med och just nu kan jag inte spela piano heller för mamma & pappa har nån jäkla gäst (nåt med arbetet) och de sitter i vardagsrummet.
   Så här sitter jag... lyssnar på Prospekt's March, SÅ JÄVLA BRA. 227 dagar kvar nu... och jag kan inte vänta! ÅH, det kommer bli SÅ bra. Stadion; längst fram; med dig. :) Nu ska jag... äh, jag vet inte. Kolla på lite OTH kanske... det finns ju ingen att prata med heller. Kan inte skolan bara börja så man får något att göra?! Känns meningslöst att bara sova bort/lata bort alla dagar...



Haha, nu lyssnar jag på Lost+ med Coldplay och Jay-Z. xD


Kommentarer
Postat av: Emma

Hade ingen aning om att Jay-Z var med i den låten!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback