Dreaming of the osaka sun

Sitter och skrapar ur en skål och vispar med smet just nu. Basti tyckte det var för lite middag jag gjort (det var mycket!) så han bad efter en efterrätt. Det fick bli ljus kladdkaka med daimbitar i. Jag hoppas på att den blir god med lite grädde till. Mums? Vi ska äta den framför Midsomer Murders på SVT1 21.00, jag adore det programmet!

Just nu sitter mamma & Basti och kollar på Michael Jackson. De sänder ju om honom på TV4 hela dagen, ni vet? Jag tycker det är lite fånigt faktiskt. Bara för att han har dött nu (förlåt om jag låter hård men så är det) verkar det som alla "älskade" honom! Ingen pratade om honom innan men nu var han visst bra? Mamma köpte till och med samlingen med skivor förra veckan. Om hon nu gillade honom så, varför hade hon inte redan hans skivor liksom? Det är lite fånigt, som sagt. Little too late to try, eller något.



Nah, that is my cup of tea!


Kommentarer
Postat av: Gösta B

Älskar Barnaby!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-18 @ 13:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback