He said you win some you lose some

Precis när jag satt här och hade tänkt geeka lite på Facebook (hade fått lite nya vänner och sånt) kom Basti in och sa att han behövde hjälp med målarställningen igen. Jag fick nämligen hjälpa honom i morse med, iförd pyjamas! Det går förbi rätt mycket folk här utanför också... Nu skulle den i alla fall höjas ännu mer så vi fick klättra på sidorna och hålla på för att få upp plattan man ska stå på och pinnarna som håller uppe själva alltet.

Jag var bara tvungen att ta en bild när vi var klara och Basti kom med precis när han håller på att ta sig ner, haha! Fast det var lite läskigt faktiskt, den vinglade ganska mycket och så var man tre meter upp i luften! Tur att jag inte stod och klätrade på den så länge. Jag är inte höjdrädd, men om det man står på inte är stadigt är det faktiskt ganska läskigt!



Mycket fint va? Han ska måla undersidan av taket om det är någon som undrar. Nu ska jag fortsätta geeka lite på facebook sedan ska jag nog slappa lite. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback