Music is the strongest form of magic

Jag kommer aldrig på ett bra sätt att börja inläggen på så nu börjar jag med att säga att det är sol ute! Det som står att det ska åska och regna idag. Trevligt. Men som sagt, bilder på lite kläder var det. De är tagna i spegeln utan blixt så de kan vara lite suddiga. Här kommer de:



De här kommer visserligen inte från Ullared men jag har på mig dem idag och jag tycker de är fina! Jag köpte dem i våras på VILA. Har för mig de kostade 249 kr. Märkte precis att jag har en fläck på linnet, ops.



Denna kjol kommer däremot från Ullared! Jag kommer inte riktigt ihåg vad det var för märke (och orkar inte kolla nu heller) men det hetta något med DWS tror jag. Den kostade 99 kr.



Den här kommer jag ihåg namnet på för det var så roligt. Den kommer från Koola Anna (som var ett jättebra märke med massa roliga saker, köpte även en till kjol därifrån). Denna kostade 149 kr.



Haha, lite ful bild men det var svårt att ta en bild på tröjan. Denna kommer från Esprit och kostade 109 kr om jag inte minns fel. Det står "The best thing about music when it fills you you feel estatic music is the strongest form of magic just enjoy it and love it".


Kommentarer
Postat av: Emelie

jättefina kläder o du passa oxå jättabra i dem :D

den där tröjan med det där om musik på blev jag genast avundsjuk på :( .. :D:D

2009-07-07 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback