Please stop asking me to describe him

Okej, egentligen passar övertexten inte alls till detta inlägg eftersom jag mer än gärna beskriver honom. Men den låten är så bra och den meningen också så jag bara var tvungen att skriva det. Det kommer från Citizen Erased. Jag har sagt det förr och jag säger det igen; jag älskar Muse.

I alla fall, just nu är jag lite uttråkad (och stör mig på mina glasögon som bara åker ner hela tiden) så jag tänkte försöka göra en liten rolig grej! Jag ska skriva alla bokstäver i alfabetet på en lista och så ska jag beskriva Matthew med ett ord som börjar på varje bokstav. För att göra det lite lättare får jag använda både engelska och svenska ord. Nu ska vi se!

Amazing
Begåvad
Charmig
Dazzling
Eftertraktad
Fantastisk
Genial
Hjälte
Intelligent
Justice
Kärlek
Legendarisk
Musikalisk
Nyskapande
Overwhelming
Pianogeni
Qualified
Rockgud
Sexig
Teorifull
Underbar
Värdefull
Wonderful
Xcellent
Ypperlig
Zpecial
Åtråvärd
Älskvärd
Överraskande

Okej, vissa saker betyder nästan eller exakt samma sak men ni fattar poängen. Det var svårt! Nu ska jag lägga in en bild som har absolut inget att göra med detta, men den är rolig! JAG ÄLSKAR MATT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback