My plug in baby crucifies my enemies

Haha, jag satt precis och läste lite av Mimmis (funkar inte att länka) gamla inlägg och hittade en kul lista som hon hade gjort! Jag har sett liknande sådana förut på bilddagboken men jag tar den här i stället. Verkar skoj! Man ska sätta sin iPod eller sitt iTunesbibliotek på blanda. Jag skriver både artist och låtnamn så ni fattar vad det är för "stuk" på låten.

1. Hur ser världen på mig?
Manhattan (Kings of Leon)
Haha, det bror ju lite på om man menar folket som bor där eller hur det ser ut på Manhattan!

2. Kommer jag få ett lyckligt liv?
Death (White Lies)
HAHAHA, det verkar inte som det kommer vara så länge till.

3. Vad tycker mina vänner om mig?
I Want You (Kings of Leon)
Det var lite mer possitivt i alla fall, hoppas det är sant! (:

4. Finns det folk som i hemlighet vill ha mig?
A Place to Hide (White Lies)
Jadu, hur ska man tolka det? Verkar komma mycket KoL och WL med!

5. Hur kan jag göra mig själv glad?
Plug in Baby (Muse)
HAHA, jag tänkte precis på denna låt! Den gör mig extremt glad!

6. Vad ska jag göra med mitt liv?
Swim (Jack's Mannequin)
Tja, det kanske är en ny hobby jag borde satsa på.

7. Kommer jag någonsin skaffa barn?
Give 'Em Hell, Kid (My Chemical Romance)
Stackars mina barn!

8. Vad är ett bra råd för mig?
Restless Heart Syndrome (Green Day)
Hm... något som jag har kanske?

9. Hur kommer jag bli ihågkommen? (Give me a Muse song, please...)
City of Delusion (Muse)
Blir jag ihågkommen som en illusion?

10. Vilken är min favoritlåt att dansa till?
Showbiz (Muse)
Haha, kanske inte riktigt en låt att dansa till men okej.

11. Vilken låt är just nu min 'theme song'?
The Gallery (Muse)
Skulle jag kunna tänka mig!

12. Vad tycker andra är min 'theme song'?
This Love (Maroon5)
Okej... det kan ju vara positivt...

13. Vilken låt kommer spelas på min begravning?
Give Me Novocaine (Green Day)
HAHAHA, fan vad hemskt.

14. Vilken sorts män gillar jag?
Space Dementia (Muse)
Njaaee, not really,

15. Hur är mitt kärleksliv?
You Want History (Kaiser Chiefs)
Haha, låter som att jag inte har något men att jag vill ha det. Ganska true.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Lite konstigt att de bara spelar som förband/på festivaler/på ställen med åldersgräns. Eller... kanske inte, egentligen. Men i alla fall, de borde ju spela på ett "vanligt ställe", precis som du sa.



Haha, jag tycker det är så roligt att göra sådana grejer xD Kommer jag få ett lyckligt liv? Death. Inte särskilt positivt inte.



Ja, det är ett band från Frankrike. De är inte så "nya", liksom, men jag har aldrig hört talats om dem innan i år.

Postat av: Ida

(känner mig ännu läskigare nu, men) har du bilddagboken? om du vill kan du adda mig där, heter theosakasun där med :P

2009-07-07 @ 18:24:07
URL: http://theosakasun.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahahaah det var kul att läsa, hah xD

2009-07-07 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback