Dom jävlarna tog oss en efter en




Åh, nu blev jag lite extra glad faktiskt. Det funkar att publicera bilder på vanligt sätt igen! Förut var jag tvungen att kopiera html-koderna och massa sånt, men nu funkar det utmärkt. Och ja, jag tycker bilderna är extremt fina när de har den där färgen.

Just nu sitter jag i min säng, eller snarare ligger. Jag lyssnar på Kent igen. Har inte lyssnat på någon annan idag faktiskt. Det är nästan samma syndrom som när jag först hörde White Lies. Men det var nog lite värre med White Lies faktiskt. Jag kommer ihäg att jag räknade ut att jag lyssnade på dem tolv timmar om dagen.

Jag skulle vilja skriva massor av Kents vackra texter eller meningar här men jag kommer knappt på någon just nu. Det finns så många. Men för den som vill veta är mina favoritlåtar just nu Ingenting och Elefanter. Båda från samma album, Tillbaka till samtiden. Underbart värre. Så jävla underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback