Everything I know is wrong

Haha, jag vet inte om ni vill veta vad jag gör just nu.
Jag sitter och letar recept på Internet!
Jag har börjat bli jätteintresserad av matlagning på senaste tiden.
Och nu när vi är här på västkusten blir det alltid jag som lagar
middagarna på vardagarna.
Pappa är ju inte här och mamma måste jobba mestadels av dagen.
Så jag frågade mamma vad vi skulle äta för råvara i morgon
och hon sa fläskfilë eller köttbullar.
Hm.. jag tror jag väljer fläskfilë då, haha.
Och eftersom vi bara är två personer kan man dela den och
ta andra halvan en annan gång.
Sedan får jag väl cykla upp och köpa något om det är
något som vi inte har.

Nu ska jag fortsätta leta!
Har gott om tid på mig eftersom jag inte har något att göra fram
till tio i ett då CSI börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback