I will be with you again

Jag blev verkligen nöjd med de där fiskmåsbilderna!
Damn, de ser så bra ut.
Och jag med min kärlek för fiskmåsar, fiskmöss skrev jag nästan.
När jag tittar på de där bilderna får jag bara en sån känsla att krama om dem.
Ser de inte mysiga ut med sina burriga fjädrar?
Synd bara att de flyger iväg när jag närmar mig dem.

Jag vet att jag inte ens har önskat alla en glad midsommar,
men jag är inte så mycket för midsommar.
Vi bara dansar kring en knäpp pinne och sjunger fula låtar.
Fast vi vann en sak på lotteriet idag.
Andra pris, en blomma! Det visar verkligen vilken kvalité det är på lotteriet...
Ikväll ska jag se CSI och Numbers. Kanske S.O.S emellan också om vi hinner.
Men nu ska vi äta, det enda jag gillar med midsommar; maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback