I will take the blow for you.

Jag har inte skrivit någonting på två dagar och det beror på att jag inte haft tid att sätta på datorn ens! I torsdags var det bal och jag hann inte gå in på datorn mellan skolan och balen (som jag berättar mer om senare). Och igår skulle jag in till stan för att ta bort min tandställning (berättar mer om det senare också), sedan skulle jag på min kusins utsläpp och sedan hem till Joakim och Emelie och kolla på tennis för att sedan åka till hennes mottagning. Efter det var det direkt hem till Flisan och hennes fest! (Även det berättar jag mer om senare, haha!)
   Och nu ska jag snart åka in till stan för att köpa mina Green Day-biljetter av en tjej som jag ska träffa på T-Centralen. Det är alltså det som är anledningen till att jag inte hinner berätta mer om någonting nu. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: anna

mycket att berätta senare XP

Postat av: Flay

Tessan flänger hit å dit. ;)

2009-06-06 @ 14:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback