It burns inside of me

Förlåt för den minimala uppdateringen igår,
men pappa och jag var borta största delen av dagen
och så spelade jag Sims 2 som jag köpte igår.

Jag börjar från början.
Pappa och jag åkte till Elgiganten för att kolla på
laptop, spis, skrivare och en sladd till datorn.
Laptopen var till mig eftersom min förra (mammas förra) har gått sönder.
Den går att använda, men den är extremt seg,
skärmen är trasig så den trillar bak var femte minut och touchpaden segar.
Jag ska ha den i Frillesås alltså, annars blir det ingen dator på hela sommaren...
Spisen var till en hyresgäst på Lidingö,
skrivaren var till mamma som hon ska ha i Frillesås
eftersom den förra också var trasig.
Då kommer vi ha fyra skrivare i detta hus!
Och sladden var till mig, orkar inte förklara, hehe, det lär ta ett tag.

Det enda vi köpte var spis och sladd + Sims 2 Double Deluxe som jag köpte på GAME.
Kanske verkar lite dumt nu när Sims 3 precis har kommit men det är så dyrt,
och Sims 2 är tillräckligt för mig.
Jag fick Sims 2, Nattliv och massa saker för bröllop (typ?) för 199 kronor!

Snart ska pappa och jag åka tillbaka och då ska jag kanske köpa laptopen.
Hoppas det!
Sedan ska jag köpa en U2-skiva. Vi ska ju se dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback