The regrets are useless in my mind

Nu har jag anlänt till Frillesås och sitter i soffan och är inne på msn.
Men var är alla? Typ ingen som är inne som svarar.
Pappa och jag kom hit halv sex ungefär men det tog ett tag att få
Internet och det att funka.
Och så har jag cyklat ner till Torstensvik och Fagervik för att kolla
om det har skett några förändringar.
Det var väldigt mycket tång och inte så mycket sand, haha,
men det kanske blir bättre senare när vädret tillåter en att
gå ner till stranden och sola och bada.

Jag kan även lägga in bilder nu. Jag orkade inte installera det där
programmet eftersom det inte funkade, så jag kopplar bara in
kameran direkt även om de inte rekommnederar det.
Det kommer nog lite bilder senare idag,
vi ska snart åka och köpa pizza så jag hinner inte gör det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback