I want you, exactly like I used to.

Nu har jag äntligen lite tid över så jag kan börja med att berätta om balen! Balen var så extremt rolig, den roligaste festen jag har varit på tror jag nästan! Den var på Täby Galopp som ligger en liten bit härifrån. Jag dansade sammanlagt kanske två-tre timmar och det var alltid fullt på dansgolvet! DJ'n var extremt bra! Jag har fortfarande lite träningsvärk i benen, haha.
   Jag orkade inte ta med min kamera för den skulle varit så jobbig att bära på. Och jag skulle inte kunnat släppa den ur sikte som alla andra med systemkameror gjorde. Det är väldigt många som har systemkamera märkte jag nu! Jag tror inte direkt att jag var den första som köpte men det känns ändå som vågen har kommit nu de senaste månaderna.Så därför har jag inga bilder. Lite synd, men ändå gör det inte så mycket, jag kommer minnas allt i alla fall.

Så i stället för bilder från balen lägger jag in en bild på Emelies och mina Green Day-biljetter! Jag köpte dem idag. Gissa om det var läskigt att gå runt med mer än 2000 kronor i plånboken på tunnelbanan och mitt i stan! Det var inte såna här "vanliga" ticnetbiljetter, såna som jag är van vid i alla fall, utan det var såna som man skriver ut direkt hemma. Och så var de svartvita. Men det är fortfarande biljetter! Green Day-biljetter. I GLOBEN. 127 dagar kvar är det till den konserten. ;D



I want you, exactly like I used to.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback