When we bleed we bleed the same

Idag köpte vi en minidator med 10.1"-skärm!
Åh, jag är så lycklig, jag älskar den.
Den är av märket Compaq (som ägs av HP) och är helt svart.
Jag har inte tagit någon bild eller så men det kanske kommer senare.

Jag har redan börjat installera lite nödvändiga saker på den
som iTunes, MSN, Firefox och Norton 360
men det är mycket kvar jag måste lägga in.
Office 2007, fotoredigeringsprogrammet, programmet för att
lägga in bilder från systemkameran, Last.fmprogrammet,
Sims 2 och RCT 3 är kvar.
Sedan är det säkert massa saker som jag har glömt bort nu som måste in.

Idag på eftermiddagen kom Flison förbi också!
Vi spelade Sims 2 och hon fick skapa sin egna sim.
Gissa vad den hette? Måns Zelmerlöw så klart!
Och jag spelade vidare lite på min Matthew, han har kommit långt han!

Just nu går det inte att öppna bildredigeringsprogrammet
och jag har ingen aning varför...
Jag ska försöka fixa det annars kan jag inte lägga ut
de fina bilderna jag tog idag.
Vid 00.50 ska jag se CSI också!


Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

HAR EN MATTHEW HÄR OCKSÅ!

2009-06-15 @ 11:15:40
Postat av: Flays

Måns är bästa simen! (a)

2009-06-15 @ 13:23:41
Postat av: Mimmi

Hej :) Det blev inte så jättemycket, alla utom typ två var på rea :D

Tyvärr, vi åker till Italien imorgon, och jag måste packa. Och jag är pissjuk :( Men vi får göra nåt senare i sommar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback