Without you it's a waste of time

Förlåt för att jag inte har skrivit någonting idag
men jag har hållit på och pysslat med datorerna hela dagen.
Ja alltså om man pratar om mellan två till nu, hehe.
Jag hade tänkt lägga in bilder från den hr datorn (minidatorn)
men nähä, då funkar det inte att installera programmet man behöver
för att kunna lägga in bilder. Den säger att skärmens upplösning
är för låg. Vilken struntsak tänkte jag och höjde upplösningen men
då funkar det inte i alla fall! Vafan! På onsdag kommer i alla fall Joakim
hit så då får han hjälpa mig, som vanligt... Jag måste ju kunna lägga in
bilder! Annars får jag lägga in dem på någon av mammas datorer och sen
föra över till denna. Jobbigt...

Så det blir inga bilder nu heller.
Eller jo, jag kan lägga in bilden som jag har som skrivord just nu,
den är fin! Tycker jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback