You could be the one I'll always love.

Tjo! Jag sitter i skolan just nu och har inget att göra. Förut på mentorn fick vi gå tidigare och eftersom jag behövde stanna lite extra för att ta närvaron fick jag gå ner och äta själv. Haha, och när jag sen kom ner dit var det ingen där som jag kände  så jag visste inte var jag skulle sitta! Men jag hittade i alla fall Gaby och några av hennes kompisar, så jag satt med dem. :)
   Nu sitter jag och glor på
www.muse.mu på turnédatumen. Om två dagar kommer jag sitta med en biljett i handen! Jag menar, de kan väl inte ta slut på några minuter? Haha. Om min bror går in på ticnet vid nio och beställer kan de ju bara inte ha tagit slut, nej.

Jag ska se Muse!
Jag ska se MUSE!
JAG SKA SE MUSE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback