I was just guessing at numbers and figures, pulling your puzzles apart.

Jag orkar inte skriva så jättemycket nu men jag kan i alla fall berätta att jag och Lillknorr har tränat på att laga våran kinesiska mat idag och det gick jättebra! Vi gjorde vegetariska vårrullar med ris och grönsakswok och det blev väldigt gott faktiskt. Trots de ganska så äckliga ingredienserna i vårrullarna (som jag tvivlade lite på först) blev det bra. Och det var skoj att fritera! Och Lillknorr var asbra på att vika vårrullar, efter ett par försök i alla fall, haha.
   Sedan kom Joakim och Emelie och Joakim och jag spelade massor med piano och sedan kollade vi på lite TV allihop (utom pappa då som var och spelade tennis) och åt lite gammal kladdkaka. Som hade varit fryst alltså, haha, så den var inte gammal så. Vid tio åkte de och... ja. Lite bilder:




Jag är inte ett så stort fan av glasnudlar... fyfaaan vad äckligt det var. De blev som någon slags jätteäcklig gelémassa som var genomskinlig. Det är Lillknorrs hand på bilden och det var även hon som skar upp dem. Dock blev det ganska gott tillsammans med det andra i rullarna. :)
   Ska lägga mig snart, har två nationella prov i engelska imorrn. Men jag är inte såå orolig, det går säkert bra. Bara man inte är för trött går det säkert bra! Jag är säker på att jag kommer vara den enda på idrotten imorgon... hoppas inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback