I wrote a song for you, and all the things you do.

Jag måste bara börja med att berätta vad jag gjorde igår med min kära pappa! Vi två gick och kollade på bio i Täby. :D Det var evigheter sedan vi gjorde något skojigt ihop. Inte för att vi direkt hann göra så särskilt mycket, men det var i alla fall roligt att kolla på bio tillsammans.
   Vi kollade på I taket lyser stjärnorna och jag tycker den var väldigt bra! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer... den var bra. Den var ganska kort dock, men den kändes ganska lång. Haha. Vi satt i den minsta salongen med bara sex rader, och så var det vi och bara massor med ungdomar kändes det som, fast det var inte ens halvfullt egentligen. Eller det var två vuxna också, förutom pappa då. Det var några killar bakom oss som kastade massor med pop corn på mig... förstod inte riktigt varför dock.

...and it was called Yellow.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Äh, det är alltid nån som kastar popcorn. Ibland är det till och med en själv!

Jag kom på en till låt som Muse gjort en cover på: Feeling Good! Whoot, visst är jag smart?

Postat av: Anonym

Haha, jag har säkert gjort det någon gång :O

Jaa, klart du visste. Men jag kom bara på det, så jag ville säga det... Jag har den som väckningssignal på min mobil :O



Jaa, självklart! Jag berättade för Cajsa och så sa hon: "åh, får jag komma??" så hon kommer också. <3 Måste bara införskaffa själva spelen, annars blir det inte kul, ju xD

2009-03-09 @ 21:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback