Let's use this chance to turn things around.

Idag var det fredag då, hur skönt som helst! På eftermiddagen idag åkte jag in till stan för att leta lite efter något att ha på mig på mammas & pappas fest nästa lördag. Tro inte att jag köper något nytt varje gång jag ska någonstans men mamma tvingade mig... Hon betalade åt mig som tur var! Jag kom hem med lite grejer... måste bara köpa ett par skor, funderar på ett par klackar i brunt läder om det går att hitta någonstans. Och så måste jag träna in att gå i dem också!
   Sedan åkte jag till Fruängen och träffade Malin, Jennifer och Josefine. :D Jag kom ganska mycket för tidigt så jag gick och köpte en baguett på Konsum där, jag hann äta upp den innan de kom, haha! Och sen fick jag min födelsedagspresent! (Var inte förvånade... julklappen har jag inte fått än xD) och Malin fick min. Haha, min var så söööt! (Ankan där nere alltså).






Kan ni gissa vad de två första bilderna är? ^^ Och föresten, ankan har ett hål bak på ryggen alltså. Det är där man stoppar i saker. Just nu sitter min mobil där, hihi.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Postat av: Mimmi

oops, råkade trycka på skicka xD är så himla smart. Verkligen.

Den är här, så du får se den imorgon <3



Aha, okej. Jag kanske också köper ett då. Eller två, haha. De tycker nog att jag/Gaby/pappa är skumma. En dag var vi där och kollade, sen kom vi nästa dag och köpte en bas. Och dagen efter det gick vi dit och köpte en elgitarr åt Gaby, haha.



Ja, jag är mitt uppe i processen att bli vegeterian. Men det är inte så att jag hoppar på nån trend. Haha, jag är ju ingen "fakevegeterian" xD Jag har tänkt på det väldigt länge. Men det är jättesvårt, för nästan allt innehåller animaliska produkter och så... D:

2009-03-13 @ 19:55:49
URL: http://loban.blogg.se/
Postat av: malin r

Martin's happy that you're pleased :D

2009-03-13 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback