She can hardly breathe without you.

Jag vaknade upp hes, jag sket i att jag var hes och pratade på som vanligt, jag kan knappt prata längre. På musiken när jag skulle sjunga med Ellinore och Klara, haha! Jag lät som en stucken gris som tappat rösten i gyttjan. Här kan jag i alla fall prata, och tur är väl det.
   I love the fact that (jag kom inte ens på det svenska uttrycket) de gör reklam för systemkameror här under, om det fortfarande är kvar. Alltid ska de ha passande reklam, fast det kanske är det som är tanken i och för sig. De har till och med haft reklam för Muse! Nu saknas det bara att de ska ha reklam för deras nya album, när det nu kommer ut. I'm waiting patiently...
   Idag hade vi nationellt prov i engelska, den skriftliga uppgiften. Och varför tyckte jag inte det var svårt? Engelska är inte svårt längre, jag fattar inte! Jag brukade vara den sämsta på engelska när jag gick i mellanstadiet, jag ville inte ens lära mig. But things change. Now I'm in love! I'm working on my British accent as hell. It's such a shame I never use it in public though... I feel like a fool when I do. Although I love it. But I'm gonna use it this Thuesday! I'm gonna show that English teacher I know this language. Haha, jag känner mig till och med fånig när jag skriver det här. 



En av världens vackraste bilder! Don't judge me, I'll still love it! And yes... it's my photo. But still it's one of the best pictures I've ever seen. And taken.


Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

Bild från Spanien? Du vet när du höll på med de där växterna, på fredagen på teatern?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback