Fading like a dead star.



Jag har lyssnat på den här låten minst trettio gånger i rad nu men den är fortfarande lika bra... Och kollat på videon har jag gjort flera gånger idag också. När de spelar den live alltså. Det är inte direkt som att jag aldrig har hört den här låten förut men... på senaste tiden har jag börjat tänka på en sak i den. Jag har ju alltid vetat det men aldrig riktigt payed attention.
   Det är bakgrundssången jag pratar om, om det ens kallas så? Det är helt galet men det låter så jävla bra! När de... upprepar orden efter att Matt sjunger dem. Kind of. Åh, jag vet inte vad jag ska säga... Det går inte att förklara bara. Jag får gåshud av att de sjunger några få ord. "Fighting. Tired of." Kalla mig galen om ni vill, men jag är lycklig. :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

2009-03-28 @ 00:21:14
Postat av: Emelie

ojsan den förra kommentaren som blev tom skulle inte vara där, jag är lite trött om man säger så, lite underligt att jag sitter här mitt i natten med halvt slutna ögon och läser dina inlägg (riktigt kul faktiskt) fasten jag borde sova, men jag har inte så mycket annat för mej.

läste också i ett inlägg om engelska, att du gillar det nu och inte förr, då tycker jag att du kan lära mej lite engelska så jag blir bättre på uttal och så, jag älskr med engelska men är nog inte lika skicklig som du är :P

sitter här och chattar med musefanet som går på min skola och han lägger in drössvis med musedemos som du bara måste ha..! alltså jag blir så glad! jag kom just på att det är nog det som håller mej uppe xD

2009-03-28 @ 00:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback