I got my head done, when I was young.

Nu har jag redan varit i skolan och fixat min lediga fredag nästa vecka, skönt! Jag kom dit runt halv sex och sedan vid sex började jag och ganska många till med Tai Chi. Det var jättemånga föräldrar som hängde på! Eller många och många... räknas tjugo som många? Det var nog alla som gick förbi, haha. Sedan var det massa lärare, rektorn och jag och runt tio till från C.
   Det höll vi på med i tjugo minuter, sedan fick jag gå hem! Och jag hade världens tajming, bussen kom precis när jag kom. Så nu sitter jag hemma och försöker fundera ut vilka slags glasögon jag vill ha. Det börjar bli dags att skaffa nu! Det är lite jobbigt att jag har en så liten näsa bara, propotionerna blir lite konstiga då. Men men, jag hittar nog något, ska kolla den 8 juni. When I feel heavy metal, wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback