I'm not fucking around.

Bara så ni vet, är jag inte så brun som på de förra bilderna. Det bara ser ut så. Efter att jag hade tagit de där bilderna kände jag för att... rocka loss lite. Bokstavligt talat. Så jag satte på lite musik och började hoppa omkring som en jävla galning och sjunga. Även luftgitarr ingck. Haha!
   Så här kommer lite bilder från det också...





Den sista, haha, herregud. Men jag älskar den första! Jag kanske inte har sagt det men efter att ha segat lite ensam framför TV'n tröttnade jag på att sitta hemma. Så jag tog min kamera och iPoden och gick ut. Jag gick till vägen genom skogen och förbi "golfbanan" som vanligt till jag kom fram till bänken. Det finns en bänk längs med den vägen alltså. Och på den vägen var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback