Who decides which root we take?

Haha, jag har länge tänkt på att ta den där bilden med dockorna, och vad coolt det blev! Jag har gjort en bild där texten är i själva bilden också, men den kommer ut på bilddagboken i stället. Det känns lite som att jag lägger upp samma bilder där som här, så de som tittar på båda kan bli slightly bored.
   Jag har i alla fall precis packat min väska, det blev inte särskilt mycket, det är ju rätt varmt i Frankrike nu! Speciellt vid kusten där vi ska vara. :D Åh, vad jag är glad! Vi ska bo hos mammas & pappas vänner i deras hus en bit utanför Nice. Eller det är egentligen inte mammas & pappas vänner bara. De är från Holland, och när min familj bodde där var Joakim kompis med deras son, eller han är fortfarande det. Fast det är bara hennes son för hon har gift om sig. Okej, nu blev det liite för långt om det, sorry! I alla fall så blir det an excellent chance to practise on my English! Så att säga.

Just a short announcement to my lovely friend Mimmi: Let's grow old together, and die at the same time! I love you whatever happens. :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback