-


"Det finns människor som har nycklar till oss själva. Som kan låsa upp rum som vi alltid burit inom oss, men där vi inte varit tidigare. Till dessa människor står vi i ett särskilt förhållande och om de är av rätt kön och i någorlunda lämplig ålder blir vi kära. I annat fall blir vi trollbundna, beroende, vad man nu väljer att kalla det, men egentligen är det samma sak. Anne-Marie var en sådan nyckelmänniska för mig, den första jag träffat. Därför betydde hon så mycket för mig. Jag betydde inte lika mycket för henne, det anade jag, och min ständiga fruktan var att hon på något sätt skulle försvinna från mig."



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Wihoo! :D Jag ska kolla med Madde också, jag har inte träffat henne på jättelänge! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback