Glasögonormen reflekterar ljus


Jag var på Danderyds Sjukhus idag. Jag hade världens längsta sovmorgon men ändå var jag där. Alltid när jag är där (jag har knappt varit där förut men det har blivit en del på sistone) tänker jag på Låt den rätte komma in. Så det är lite läskigt. Jag måste läsa hans andra böcker, förresten. Det är många böcker jag måste läsa. The Lost Symbol, Stieg Larssons böcker och de jag aldrig avslutade, The End of Mr. Y och Slumdog Millionaire. Och boken om Muse så klart, men den sparar jag helst på och läser under en lång tid. Sedan tror jag inte det är några fler. Förutom Shopaholicböckerna då, som jag fick låna av Emelie. Allihop.

De skulle kolla mina ögon. Jag vill nämligen operera mig. Jag vet att det inte är riskfritt (som hon precis förklarade för mig) men det går bra för de flesta. Jag hoppas jag är en av dem. Om det fungerar vill säga. Jag har säkert en jättekonstig hjärna som inte vill ha båda ögonen i mitten. Det ska de kolla nästa gång. Jag vill verkligen, verkligen, verkligen det här, snälla låt det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback